Časté dotazy

Je možné si zboží vyzvednout v sídle firmy? Bohužel to možné není. Sídlo společnosti nedisponuje skladovacími prostory, které jsou umístěny jinde z logistických důvodů, a proto využíváme služeb Uloženka.cz, abychom Vám umožnili osobní odběr. Je možné dokoupení kostek a součástek? Samostatné kostky se zatím dokoupit nedají, ale i toto pro Vás do budoucna připravujeme. Jsou dostupné náhradní díly? Bohužel není možné aktuálně objednávat náhradní díly v rámci České republiky. Pokud máte konkrétní problém kontaktujte oficiální zastoupení LEGO (www.lego.com) Zrušená prodejna na Praze 4? Tuto prodejnu provozoval původní majitel obchodu. Aktuálně uvažujeme o obnovení prodejny. Jaké jsou možnosti dopravy? Můžete využít služeb kurýrní služba Geis nebo České pošty. Jak mohu zaplatit ? Možností je několik. Ta nejsnadnější a nejlevnější je bankovní převod, který doporučujeme. Dále je možné využít dobírku jak pro Geis tak pro Českou poštu v obou případech za poplatek 40,- Kč. Od jaké částky mám dopravné zdarma ? Při objednání nad 2 500,- Kč máte dopravu zdarma.